Дослідження в сфері маркетингу та комунікацій
UX / UI тестування сайтів, інтернет-магазинів та онлайн-сервісів
Що можна виявити:
-Стратегію пошуку необхідної (цільвої інформації) інформації/продукції тощо клієнтом
- Чи зручно користуватись сайтом/сервісом (для вашої ЦА)
- Зони цікавості
- Проблемні місця для сприйняття/взаємодії з боку потенційного клієнта/споживача
- Емоційні реакції під час взаємодії з прототипом
Тестування візуальної реклами та рекламної продукції
Білборди, вивіски, банери, упаковка, постери, цінники, листівки, тощо — як онлайн, так і офлайн

Що можна виявити:
- Чи помітна реклама/вдале розташування
- Зони цікавості
- Замап'ятовуваність/впізнаваність бренду (або рекламного посилу)
- Залученість аудиторії
- Які емоції викликає реклама
Тестування рекламних відео-роликів
Що можна виявити:
- Залученість аудиторії
- Зони цікавості
- Зміну уваги та емоційних реакцій під час перегляду окремих фрагментів або ролику в цілому
- Що саме запам'ятовує споживач під час/після перегляду
- Що залишається взагалі не в його полі зору (що він навіть не помічає)
- Вдалість сценарію (чи виконує він свою роль)
- Проблемні місця для сприйняття/взаємодії з боку клієнта/споживача
Тестування реакції на візуальну складову бренду
Лого, слоган, брендовані матеріали тощо

- Замап'ятовуваність/впізнаваність бренду
- Чи звертають ваші клієнти увагу на лого або інші важливі елементи брендованих матеріалів (чи виникає асоціація з вашим брендом)?
- Які емоції викликає візуальна складова бренду
Що саме досліджуємо:
Фокус уваги
та зони інтересу
    Ментальне навантаження
    Стратегію
    пошуку
    Емоційні реакції та емоційну залученість
    Групову та індивідуальну поведінку
    Рівень складності сприйняття інформації
    Етапи дослідження:
    1
    БРИФІНГ ІЗ ЗАМОВНИКОМ
    Для розуміння цілей і потреб клієнта та формулювання завдання дослідження
    2
    ОРГАНІЗАЦІЯ ТА
    ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
    - планування етапів дослідження
    - розробка дизайну експериментів
    - проведення дослідження
    3
    ОБРОБКА ТА АНАЛІЗ МЕТРИК
    - математичний аналіз результатів дослідження
    - інтерпретація отриманих результатів з нейробіологічної точки зору
    - підготовка звіту для замовника
    4
    ЗВІТУВАННЯ ПЕРЕД ЗАМОВНИКОМ
    - передача всіх отриманих експериментальних даних та звіту
    - презентація результатів дослідження замовнику
    - обговорення звіту з оприлюдненням пропозицій по удосконаленню продукту
    Дізнатись про інші напрямки досліджень
    Приклади наших кейсів:

    Usability-аналіз сайту Київської школи фотографії

    Завдання: Протестувати юзабіліті сайту та шлях здійснення покупки базового курсу фотографії.

    Результат: За домомогою технології eye-tracking виявили вдале розташування для кнопки "записатись". Також виявили, що реклама додаткових послуг на сайті відволікала відвідувачів від основних продуктів та заплутувала шлях покупки.
    Надали рекомендації щодо візуального оформлення сайту, яке б привертало увагу потенційних клієнтів та спрямовувало їх у необхідні розділи для здійснення покупки.

    Аналіз рекламного відеоролика для ТВ-шоу

    Завдання: З'ясувати емоційну залученість глядача під час перегляду промо-ролику розважального шоу, що буде корелювати з ефективністю цієї реклами.

    Результат: Ми попросили респондентів читати сценарій з розкадровкою, а потім переглядати сам відео-ролик. Під час чого робили одночасний запис ЕЕГ, eye-tracking та вимірювали серцевий ритм. З'язувалось, що реклама привертала достатньо уваги потенційних глядачів та викликала позитивні емоції. Особливо ефективним був 1-й ролик з усього рекламного блоку.



    Дослідження сприйняття об'єктів виставки сакрального живопису

    Завдання: З'ясувати, як відвідувачі музею сприймають колекцію старовинних ікон в окремих виставкових залах.

    Результат: Ми застосували технологію eye-tracking (окуляри), щоб подивитися на виставкову залу "очима відвідувача" в реальному часі та створили карту погляду і переміщення виставковою залою. Це допоможе реогранізувати простір у виставковій залі так, щоб досягти найбільшого залучення уваги з боку відвідувача, що вплине на його загальні враження від виставки!



    Дослідження українських коміксів від IoT HUB на етапі створення

    Завдання: Виявити проблемні місця у коміксах, щоб скорегувати їх перед публікацією, та передбачити, як буде рухатись погляд читача, щоб правильно передати сюжет.

    Результат: За допомогою технології eye-tracking виявили незручності, що виникають у людей під час читання (порушення послідовності читання). Також ми виявили сторінки, які викликали найбільше захоплення у читача, за допомогою технології ЕЕГ та ступінь залученності аудиторії.
    Мені цікаво дізнатись більше про можливості співпраці з Beehiveor:
    З вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей :)
    Назва компанії*
    ПІБ або посада*
    Телефон
    E-mail
    Зв'яжіться з нами:
    Chief science officer:
    +380979032374
    Head of sales:
    +380961525731

    info@beehiveor.com
    вул. Польова 21, Київ (БЦ" Лагода" 3 поверх)