Дослідження в сфері трейд-маркетингу
Тестування торгового простору та мерчендайзингу
Аналіз поведінки покупців у торговому залі, UX - зала (для магазинів, супермаркетів або окремих брендів, щоб виявити вдале розташування їхньої продукції у торговому залі)

Що можна виявити:

-Стратегію пошуку необхідних товарів чи відділів
- Чи зручно покупцю пересуватись торговим залом (його шлях пересування)
- Зони цікавості (на що покупець звертає увагу: постери з акціями або новинками, конркетні товари, важливу інформацію тощо)
- Чи інтуїтивно зрозуміло покупцю, де шукати необхідний відділ/товар
Тестування дизайну упаковки
Що можна виявити:
- А/В тести упаковки
- Зони цікавості
- Приваблевість упаковки (які емоції вона викликая у кінцевого споживача)
- Помітність окремих елементів упаковки, на яких виробник хоче зробити акцент
- Помітність конкретного товару на полицях в торговому залі
- Замап'ятовуваність/впізнаваність бренду
Тестування POS-матеріалів
Оформлення місць продажу, реклама виробів, яка працює в місцях продажів: воблери, шелфтокери, цінники, стопери, постери тощо.

Що можна виявити:
- На що покупець звертає увагу, а що залишається поза його полем зору
- Чи інтуїтивно зрозуміло покупцю, де шукати необхідну інформацію
- Помітність ключової інформації на POS-матеріалах для клієнта
- Замап'ятовуваність/впізнаваність бренду (або посилу)
Що саме досліджуємо:
Фокус уваги
та зони інтересу
    Ментальне навантаження
    Стратегію
    пошуку
    Емоційні реакції та емоційну залученість
    Групову та індивідуальну поведінку
    Рівень складності сприйняття інформації
    Етапи дослідження:
    1
    БРИФІНГ ІЗ ЗАМОВНИКОМ
    Для розуміння цілей і потреб клієнта та формулювання завдання дослідження
    2
    ОРГАНІЗАЦІЯ ТА
    ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
    - планування етапів дослідження
    - розробка дизайну експериментів
    - проведення дослідження
    3
    ОБРОБКА ТА АНАЛІЗ МЕТРИК
    - математичний аналіз результатів дослідження
    - інтерпретація отриманих результатів з нейробіологічної точки зору
    - підготовка звіту для замовника
    4
    ЗВІТУВАННЯ ПЕРЕД ЗАМОВНИКОМ
    - передача всіх отриманих експериментальних даних та звіту
    - презентація результатів дослідження замовнику
    - обговорення звіту з оприлюдненням пропозицій по удосконаленню продукту
    Дізнатись про інші напрямки досліджень
    Приклади наших кейсів:

    Usability-аналіз сайту Київської школи фотографії

    Завдання: Протестувати юзабіліті сайту та шлях здійснення покупки базового курсу фотографії.

    Результат: За домомогою технології eye-tracking виявили вдале розташування для кнопки "записатись". Також виявили, що реклама додаткових послуг на сайті відволікала відвідувачів від основних продуктів та заплутувала шлях покупки.
    Надали рекомендації щодо візуального оформлення сайту, яке б привертало увагу потенційних клієнтів та спрямовувало їх у необхідні розділи для здійснення покупки.

    Аналіз рекламного відеоролика для ТВ-шоу

    Завдання: З'ясувати емоційну залученість глядача під час перегляду промо-ролику розважального шоу, що буде корелювати з ефективністю цієї реклами.

    Результат: Ми попросили респондентів читати сценарій з розкадровкою, а потім переглядати сам відео-ролик. Під час чого робили одночасний запис ЕЕГ, eye-tracking та вимірювали серцевий ритм. З'язувалось, що реклама привертала достатньо уваги потенційних глядачів та викликала позитивні емоції. Особливо ефективним був 1-й ролик з усього рекламного блоку.



    Дослідження сприйняття об'єктів виставки сакрального живопису

    Завдання: З'ясувати, як відвідувачі музею сприймають колекцію старовинних ікон в окремих виставкових залах.

    Результат: Ми застосували технологію eye-tracking (окуляри), щоб подивитися на виставкову залу "очима відвідувача" в реальному часі та створили карту погляду і переміщення виставковою залою. Це допоможе реогранізувати простір у виставковій залі так, щоб досягти найбільшого залучення уваги з боку відвідувача, що вплине на його загальні враження від виставки!



    Дослідження українських коміксів від IoT HUB на етапі створення

    Завдання: Виявити проблемні місця у коміксах, щоб скорегувати їх перед публікацією, та передбачити, як буде рухатись погляд читача, щоб правильно передати сюжет.

    Результат: За допомогою технології eye-tracking виявили незручності, що виникають у людей під час читання (порушення послідовності читання). Також ми виявили сторінки, які викликали найбільше захоплення у читача, за допомогою технології ЕЕГ та ступінь залученності аудиторії.
    Мені цікаво дізнатись більше про можливості співпраці з Beehiveor:
    З вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей :)
    Назва компанії*
    ПІБ або посада*
    Телефон
    E-mail
    Зв'яжіться з нами:
    Chief science officer:
    +380979032374
    Head of sales:
    +380961525731

    info@beehiveor.com
    вул. Польова 21, Київ (БЦ" Лагода" 3 поверх)